22/06/2018

20ste Vlissingse haringparty succes in Lasloods

VLISSINGEN - De Machinefabriek voldeed altijd prima als locatie voor de haringparty van Lions Club Vlissingen. Maar de Lasloods bleek donderdag een misschien nog wel mooiere plek om met zakenpartners, 'concullega's', kunstenaars, bestuurders en oude en nieuwe vrienden te 'netwerken'.

De kwaliteit van de haringen ('vet en mals'), andere hapjes en drankjes was - in de herinnering van veel bezoekers - nog buitengewoner dan voorheen. De veiling van kunstwerken van lokale kunstenaars en de loterij leverden de Zeeverkenners de Watergeuzen, Stichting Beat Batten! en Stichting Present Walcheren ieder 2500 euro op.

De Delta Reddingshondenbrigade kreeg op de valreep - dankzij de grote opbrengst, het 'eerste vaatje haring bracht 6400 euro op - ook nog twee mille.

Frank van der Meyden, die donderdag 72 jaar is geworden, neemt een haring. © Lex De Meester

Bron: PZC (externe link)