24/06/2024

In navolging op de Maritieme Haringparty in de Lasloods te Vlissingen op donderdag 20 juni, georganiseerd door de Lionsclub Vlissingen in samenwerking met de Port Promotion Council North Sea Port, werd maandag jongstleden voor de vierde maal de ‘alternatieve Haringparty’ voor bewoners van het bejaardenhuis Ter Reede op touw gezet.

Vanwege het mooie weer waren er twee tenten in de tuin opgebouwd alwaar de ouderen beschut konden genieten van de Hollandse nieuwe haring en een drankje, uitgeserveerd door dolenthousiaste leden van Lionsclub Vlissingen. Tevens werd er genoten van het optreden van zangeres Albertina die de muzikale omlijsting voor haar rekening nam.

Het treffen eindigde met een Polonaise door het gras waarna, na ongeveer twee uur, de kamers weer werden opgezocht en de rust over Ter Reede wederkeerde.

Foto: Lionsclub Vlissingen