Word jij ook een BEACH BUDDY?

Wat is Beach Buddy?

Hallo allemaal,

Ik zou je graag willen voorstellen aan Beach Buddy. Beach Buddy wil graag de handen uit de mouwen steken voor een beter milieu en voor de vereniging. Beach Buddy wil graag voorkomen dat er onnodig veel plastic in de zee komt en ruimt graag het strand, de zeedijk, het bos of de haven op, samen met zijn (of haar) clubgenoten.

Hoe werkt het?

• Met een team van tenminste 5 Beach Buddies ruim je op een zaterdag- of zondagochtend het strand op. Lekker buiten, nuttig bezig zijn met zijn allen in de frisse wind.
  • Als beloning hiervoor, krijgt je vereniging € 200,- ter verbetering van je club.
  • Vaker meedoen kan ook, goed voor het milieu en meer geld voor de vereniging!

Neem contact met ons op

Wil je ook een Beach Buddy worden en meedoen aan een strandraap aktie? Vul dan het inschrijfformulier in.

De Beach Buddy organisatie

Beach Buddy wordt mogelijk gemaakt door de Lions Club Vlissingen. De ambitie van de Lions club is om maatschappelijke doelen te steunen. Met hun Beach Buddy activiteiten willen ze drie dingen mogelijk maken:

1. Educatie: Bewustwording van het grote plastic probleem in de oceanen van de wereld;
  2. Actie: we ruimen het strand, zeedijk, bos, haven op samen met de lokale verenigingen;
  3. Ondersteuning van de vereniging: Verenigingen kunnen met het verdiende geld hun club helpen!

Beach Buddy sponsoring

Wil je dit mooie initiatief graag sponsoren? Wij kunnen dit geld goed gebruiken, want elke euro gaat direct terug naar een schoner strand en betere verenigingen.

Beach buddy Flyer

Klik op onderstaand plaatje voor de flyer