22/11/2017

Ivo van der Velde, President Lionsclub Vlissingen

Vlissingen, 22 november 2017

De Lionsclub Vlissingen bestaat al ruim 40 jaar en gedurende deze periode hanteren zij het 'We Serve' principe. Dit houdt in dat de serviceclub alles in het werk stelt om zo veel mogelijk geld voor het - bij voorkeur Zeeuwse - goede doel op te halen. Werd er al eerder dit jaar een flink bedrag weggegeven aan goede doelen, zoals Stichting Kika, ROZ, Seafarers en tweejaarlijkse Kunst en Cultuurprijs voor Wim Hofman, afgelopen week werd er aan nog eens een aantal doelen een aanzienlijk bedrag toegekend.

De opgebrachte gelden zijn het resultaat van een aantal succesvol georganiseerde evenementen zoals onder andere de Vlissingse Haringparty en De Lionsclub Bridgedrive. De goede doelen die deze week hun cheque mochten ophalen waren:  Kortverblijf Phila Agaat, Vrienden van Sophia, Humanitas Kinderkamp, de Mikke en Mannen Tussen Staal (meer informatie over alle projecten van Lionsclub Vlissingen vindt u hier).

Afgelopen week zijn de cheques door de President van de Lionsclub Vlissingen Ivo van der Velde, namens de club uitgereikt. Zo is er ook in 2017 toch weer een kleine € 20.000,- bij Zeeuwse goede doelen terecht gekomen.

Foto's: Lionsclub Vlissingen