11/06/2023

Lionsclub Vlissingen en Promotion Council North Sea Port, organisatoren van het meest smakelijke evenement van het jaar, hebben besloten de datum van de Maritieme Haringparty, donderdag 22 juni, niet te wijzigen.

We willen uiteraard de allerbeste haring serveren aan onze gewaardeerde gasten. Onze visexperts hebben ons onlangs geïnformeerd dat de haring ook op donderdag 22 juni, de dag waarop de nieuwe haring wordt geveild in Scheveningen, zalig zal smaken. De Hollandse Nieuwe ligt vanaf vrijdag 23 juni in de viswinkels.

Naast de haring zal er een breed scala aan heerlijke gerechtjes en drankjes aanwezig zijn. Allemaal bereid met de meest verse ingrediënten. Mooie wijnen en lekkere koele biertjes, dat in combinatie met het gewaardeerde zakelijke netwerk van onze sponsors maakt dat deze editie van de Maritieme Haringparty niet gemist mag worden!

Samen met de sponsors en hun gasten wil de organisatie graag toasten op de zilte lekkernij en genieten van een avond vol smaak, plezier en samenzijn.

• Datum: donderdag 22 juni om 17.00 uur
  • Locatie: Lasloods te Vlissingen